Wiiie kort kort dag !

Hej allihopa !
Min dag i skolan har vart väldigt kort,skoldagen idag bestod av 3 lektioner :D:D
Dagen började med bild, Bildläraren fick allmänt utbrott på både Lasse och Linda ;s, efter det var det biologi,PROOVV. Innan vi gick in satt jag och lasse och tränade som galningar innan vi skulle gå in. Därefter gick vi in.Provet var inte jätte jätte svårt. Men jag svarade inte på ca fem frågor. Men kände ändå att gick rätt bra. Efter det var det engelska , och det var det vanliga där efter det slutade jag fö)r dagen (klockan halv 12) gick ner på stan med , Linda , Sara , Elin ,Felicia S , Lucas, Malin A ,Kajsa m.fl :) super kul. Vart Mc , och sen tog jag bussen hem. Just nu passar jag Sanica en stund,tillsmin mamma kommer hem. Men snart kommer min Julia. Vi ska vara hemma hos mig ett tag och sen åker vi till stan, och jag följer henne till hennes dans :) Sen ska jag väll troligen hem igen och inte göra ett dugg. Tråka sönder, Imorgon är det ledigt iallfall, riktigt riktigt skönt ! inga läxor som verkligen är sköönt !
Julia ringde just och sa atthon hade missat bussen :( men skulle nu bli skussad :) ska snoka lite i hyllorna och skaferiet efter godis nu :D (y) ha det bäst !
Puss
/ Sabina Thorn
HAHA , Bilden ! :D peeerfect , men ursäkta !

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Kul dag! :)<33 , och fin bild hahah :D<333333

2009-09-30 @ 21:48:13
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: felicia:) (lasse)

haahah, du är verkligen super söt sabina<3

love u

2009-10-01 @ 11:20:23
URL: http://feliciaalarson.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0