Troligen frisk...men lat

Hej !
Efter 3 dagars liggande i soffan/sängen så är jag nog troligen frisk igen. Jo visst , jag har lite smått huvudvärk fortfarande , men det fixar sig med lite ipren/panodil. Så ska väll till skolan imorgon vilket är väldigt segt :( , Men eftersom jag är friskare nu så Träffade honom sist i söndags men saknar honom redan. Idag orkade jag göra lite mera saker än att bara ligga , men känner fortfarane lathet ! , mycket mycket lathet , Men det ordnar sig , just nu sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på musik , jag lyssnar just nu på The Friday Night Boys , jag vet inte om jag har lyssnat på dom tidigare , men tror nog inte det , men dom är jätte bra ! , ENLIGT MIG ! :) kom ihåg det. Som ni vet har jag en väldigt blandad musik smak :S , men en annan låt som är super , är sexy bitch :D
hihi. Men nu har jag väll inget mer speciellt att skriva om ,
Ska försöka uppdatera mera ! ,
puss
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihi ska lyssna på det då :D<33 saknar dig med:(<3

2009-09-09 @ 21:22:35
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0