skolan..

hej...
Har vissa perioder där jag mår skit och det händer mycket , som nu tillexempel. Du åker :( dig som jag verkligen behöver. Löften sägs hållas men bryts lika fort. Ibland känns allting som mitt fel. Men inte bara med det....vill inte ta det här :'( jag vill vill vill det är hemskt. Hatar mig , hatar livet , hatar allt runt omkring ,  allt är ett rent helvete !


Skolan idag...det vanliga , träffade Jonatan efter skolan som kom med bussen 13 från hans skola. Mysigt som alltid.
Vi gick runt lite på stan och funderade på vad vi skulle göra...Men kom överäns om att hoppa på bussen hem till mig eftersom Goding gick på den. Vi satt där inne med honom och pratade. Och sen gick vi av , och hemma myste vi , och hade bara roligt.
allt jag hade och säga puss<<3
Hoppas ni har det bättre än jag :'( för mitt liv suger.

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

DITT LIV SUGER INTE SABINA!!!!<3333333 du är allt och du är såå underbar!! älskar dig för att du är en sån perfekt persion!!<3333333333

2009-09-16 @ 21:56:52
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0