Sjuk

Hej bloggen !
Idag vart det ingen skola för mig. Imorse vaknade jag och när jag åt frukost kände jag bara hur ont i huvudet o ont i magen jag hade , så mamma sjukanmälde mig , så nu har jag legat och sovit i min säng sen klockan tio i sju till 12 ,  skönt ! , men ändå jobbigt , jag har vart lite små sjuk hela helgen. Men nu känns det lite lite bättre i huvudet men magontet är fortfarande kvar , men ska försöka gå imorgon !
Annars ska jag nog inte göra någonting idag. Mest ligga i sängen , lyssna på musik , vila eller sova.
Men jag mår liksom dåligt med , inte på sjuk sätt utan mår dåligt med , vet inte vad det är , men jag är okontrolerad känns det som.
Men ska dra mig till sängen igen , puss ha det bäst !
Krya Sabina !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: a

krya sabina!!!!<3

2009-09-07 @ 14:16:52
URL: http://raiinbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0