Ny dag , men Jonatan hemma & Stan

Hej igen !
Idag var det som vanligt skola. Ganska seg dag bara men slutade klockan halv 3 , som är väldigt tidigt för oss. Men efter jag hade slutat skyndade jag mig bort till simhallen och mötte Jonatan där. Sönoosen ! , vi gick bort till stan och sen träffade vi Goding också. Vi sprang som....för att vi skulle äta :P haha ! , men till sist åt vi på mc' donalds :) gott gott , Jonatan bjöd mig som jag tycker var så himla gulligt :$ hihih han är världens bästa kille ! , Efter det gick vi hemåt , och hemma vart det bara en massa mys. <3 Och sen åkte han hem :( :'( efter det har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på en massa musik. Och haft allmänt tråkigt. Imorgon slutar jag klockan fyra , asså vafan FYRA :O ahhh , jaja.....kanske trääffar julia imorgon man vet aldrig. Men har iallfall håltimma i 1 timma och 50 minuter , vilket är riktigt skönt ! vet inte vad vi gör den här gången det får vi se. Men nu ska jag fortsätta med mitt musik lyssnande
Puss ha det bäst ! puss älskar Jonatan , Julia och Elina !
Sköt om er ! och kom ihåg att Jonatan fyller på Fredag ffs !<3
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

JAA det var såååå kul:)<3333 naww du är väldens bästa tjej hihi:$<33 älskar dig sabina!!!!!<33333333:)

2009-09-03 @ 14:11:22
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: sabinas julia<3

awww ! älskar dig också :D §<33333

2009-09-04 @ 20:19:31
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0