Hemma igen...

Hejsan !
Skulle igentligen till skolan idag , men när jag precis skulle gå kommer magkramperna och allt tillbaka.
Mamma ringde till vårdcentralen och det berodde på att mag.....nånting hade svullnat som dom ofta gör när man har fastnat i en förkylnning. Dom gav råd att inte och äta mjölkprodukter. jaja det går väll.
Men idag har jag kollat lite på tv , legat i sängen och vilat och tänkt. Ikväll ska vi åka och kolla på ett bord som mamma är intreserad av, efter det blir det att äta tacos , fyfan vad tjock jag är :s , Jonatan....Du får gärna komma då :$ eller Julia ? :)
Jaja , om ni är gulliga som jag tror så snälla bli medlemma :D <3 ni kan lösa in poängen till presentkort. blandannat , present kort på hm och cdon och ni kan också lösa in poängen till refilkort (ladda på mobilen) det tycker jag låter bra så snälla (a'  här har ni länken - http://www.gratis1.nu/?ref=sabinathorn
Puss !!!
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: jen

kryakryakryakrya!

2009-09-13 @ 15:09:16
URL: http://jenniely.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0