Super kul dag med Amanda.

Hej Bloggen !
Förmiddagen var allmänt tråkig. Jag och min syster cyklade bort till affären och köpte godis. MUMMS
Klockan 3 kom Amanda och hennes mamma hem till oss, de firade mig lite i förskott. Jag fick ett par örhängen det var rosa blommor. GLITTRIGA. såå söta ! tack så jätte mycket, slänger in en lite bild sen KANSKE, Vi åt lite mat och fikade sedan. Och tryckte i oss godis. Om jag hinner och orkar slänger jag in alla bilder vi tog med digitalkameran. Hinner jag inte idag gör jag absolut det någon annan dag. INGA seriösa bilder om jag kan säga så.....
Iallfall nästa söndag ska jag till Ullared med Amanda. Trevligt trevligt, ska bli super kul !
Vart inget sova över med Elina vilket jag är jätte ledsen över :'( ville verkligen träffa sötaste <3
Puss på dagen ;*
/ Sabina Thorn
I feel bad...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haft as kul idag :D

Puss på dagen :* <333333

2009-10-10 @ 20:21:47
URL: http://fabfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0