Min blogg verkar vara lite tråkig...

Hej läsare !
(dom jag iallfall har) tihi. Det första jag vill säg är ju att jag skulle lägga in blderna på allt jag fick, har yvär inte kunnat det nu eftersom jag är hos pappa nu. Jag ska ju till Ullared på söndag med söta amanda. Så kan slänga in lite bilder då. (tror jag) det kommer.
Fredag idag. Mycket skönt ! känner att jag nu kan soova ! dagen har vart super ! jag hade so prov idag och det gick bra. Iallfall så det känns nu, får troligen tillbaka proven på Måndag så hoppas jag har fått bra resultat. Dans idag också, mest repetion av danserna. Biologi med,vi fick undersöka Daggmaskar, så vi fick varsin. Jag tyckte det var sjukt äckligt...Efter skolan (slutade klcokan 2) gick jag till Gina, jag köpte idag en  tröja "linne" , Enligt Jonatan var den jätte fin. Ska slänga in en bild så snart som möjligt med. Efter det mötte jag Julia och vi satt på Mc ett tag, jag köpte milkshake chooklad smarrigt. Därefter tog vi bussen sen tåg o sen buss jag gick av hemma hos jonatan. Vi har haft det extra mysigt idag, eftersom det är ett halvår idag. Tänk att den här dagen för sex månader sen stod jag och hoppade av glädje för att jag äntligen fått Jonatan. hihih (a'
Åkte sen hem;( , ikväll ska jag mysa med choklad och fanta framför tv'n ! jag är såå arg på pappa , han har köpt en 32 tums platttv till sitt rum, FUCK ! VILL HAAAA ! jaja , var ociala på msn för det är just vad jag gör nu.
Jag känner att min blogg börjar bli lite tråkigt...."/ komentera gärna om ni vet något som skulle kunna piffa upp den lite.
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

provet gick säkert jätte bra :)<33, hoppas du får det kul idag med amanda och även imorgon :)<333, TRÖJAN VAR JÄTTE FIN!!!!! :D:D<3333333333333333333, och det var såå mysigt och kul gumman:$<33 din blogg är jätte bra gumman:)<33

2009-10-17 @ 13:38:04
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Jonatan Karlsson

sååå gulligt är du:$<333 jag vart oxå jätte glad då :)<33333333333

2009-10-17 @ 13:38:41
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0