Kvällsinlägg

För det första vill jag bara säga att Jonatan Bk måste skriva mer på sin blogg ! tihi.
Nu vart det så att jag skrev mera ikväll iallfall. Är väldigt nervös inför spanska provet imorgon. Men hoppas det går bra, har kankse inte pluggat sådär jätte jätte mycket. FEL av mig ! Men kvällen nu då..Jag vart alltså firad av min pappa,faste och farmor idag. Vi åt lite mat och tårta vilket var väldigt mumsigt ! presenter fick jag med. Av min Faster fick jag 200 kronor , av farmor fick jag 330 kronor och av pappa fick jag 600 , en blomma och en chokladask , muuuums ! tack så jätte mycket ! jätte fint,vart verkligen jätte glad. Imorgon ska mamma och Sanica fira mig. Mamma hämtar mig efter skolan därefter ska vi till.....(vill hellst inte skriva det här) efter det bjuder mamma mig på lite mat.Trevligt. Tycär går  jag ända till 16.00 imorgon ;o fyfan asså. Fuck ! har bara lust att ligga i sin säng hela dagen på morgonen pga trött. Jag överlever. Ha det bra nu ! imorgon blir Sabina Thorn 13 år.
Bildern kommer imorgon,ifall jag skulle få något mer :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Provet går nog bra:) <333 och jätte fina saker du fick :)<33 GRATTIS min älskling!!!! :)<3333333333333

2009-10-15 @ 06:29:40
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0