I feel bad,because of this things

Shit ! Jag har uppdaterat riktigt dåligt nu,men är iallfall tillbaka här igen. Som ni ser har jag ändrat designen på min blogg.Headern och färgen. Jag har absolut ingen aning om vilken färg jag ska ha så just nu har jag vit,om ni har förslag på färg få ni gärna kommentera det. Hur som hellst har det vart skola idag som vanligt, hade mitt fysik prov idag,jag kunde nästan ingenting på andra sidan,men är ändå väldigt glad över att jag fick godkänt. För att ha godkänt skulle man ha 20 eller 22 poäng och jag fick 29 P, Efter skolan gick jag ner på stan för att vänta på min julia. På något konstigt sätt måste jag och julia sprungit förbi varandra för när vi ringde varandra hade båda gått mot mosatt håll xd haha ! men iallfall när vi hittade varandra gick vi till Mc, där väntade vi på Amanda och när hon väl kom vart det bara flum. Vi åt lite på Mc med,och sen gikc jag och Julia ner till rese, Hon tog tåget hem och jag tog bussen hem till mig. Nu på kvällen har jag lagat pannkakor till min kära syster hah ! och nu sitter jag här med högsta volym på musiken ! wiiiehheeeoo !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihihhi kul :D<33333

2009-10-08 @ 20:34:37
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0