Ahh

Aae fyfan, orkar typ aldrig skriva blogg längre,men ska försöka mera.. ÄNTLIGEN HÖÖÖSTLOV ! äntligen få sova, sova med kompisar, äntligen f¨å vara lite flum ! haha, Ikväll är det underhållningskväll på min skola eller det är nu. Ville gå men hade ingen att gå tillsammans med. Lite tråkigt att gå själv. :(
Men iallfall så slutade jag tidigt idag (klockan 14) gick och kollade lite på gina, hm , cubus osv efter kläder till act now, funderar på bag jeans eller jeans leggins. Bag jeans passar inte mig speciellt bra igentligen men nu en gång så får det gå, om det nu blir det. Det är svårt det där när det är frivilligt och det finns vissa regler. Men efter det så köpte jag en frapino på ecpresso house, sen gick jag på bussen hem. När jag var vid ungefär sjukhuset ringde Elina och frågade om vi skulle ses på stan så jag hoppade av bussen och tog tvåan tillbaka till stan. Vi yrade runt på stan och mest pratade i flera timmar, vi gick därefetr till elinas pappas jobb och hämtade lite pengar sen åt vi lite på stan, Mysigt värre! såå fruktansvärt kul att äntligen träffa min lilla älskling ! (L) vi snackade mycket om att dra till cupan idag. Men nej...:( elina kunde inte så det var lite surt.... men hon sa nästa vecka så det hoppas jag på nu ;* kommer bli super kul, vi får vara riktigt vilda och så då som vi brukar ;) ahah ni vill itne äns veta ! ;o shiiiet.
men åkte sen hem och har mysat med god mat med familjen. Jag saknar min pappa :'( ingen förstår....
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra försöker få jonatan att komma hit. hihi , men jag ska iallfall till Jonatan på söndag, ska bli jätte mysigt.
Ha det bäst ! och bilderna från min födelsedag kan jag tyvör inte lägga upp för batteriet laddas just nu.
/ Sabina Thorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0