14 oktober

Hej !
Idag är det Onsdag,vilket är en väldigt tråkig dag. Skolan började med bild,sen No (biologi) vi jobbade med tagghudlingar som tex : sjöstjärnor, sjöborrar mfl. Sen engelska, lunch , so och sen fysik. Vi slutade ida klockan fem i halv 3, jag begav mig direkt bort mot trädgårdstorget för att ta bussen hem. När jag kom hem gick jag och hämtade min lilla syster. När jag kom in såg jag min mamma hålla i en tårtkartong. MUMMMS. Idag kommer min pappa, faster och farmor och firar mig, Kom nu ihåg att jag fyller år imorgon !:D
Tråkigt nog måste jag ändå gå till skolan..OCH ha spanska prov! fyfan ! skriver kankse mer ikväll, om inte...skriver jag imorgon.
Ha det bäst !
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Hihihihi kul! :D<333 och gott:$ <333 , och jaaa imorgon fyller du gullis 13 år :)<3333

2009-10-14 @ 17:48:29
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0