Tänk...

Hej ! 

Måndag + en väldigt lång och tråkig dag , det ända som är roligt är jujja och min sötnos som håller mig kvar på jorden :)<3
Men morgonen började med historia hände väll inget speciellt där mer än att alla diskuterade jakob , jakob kallade oss andra för omogna .... Efter det hade vi rats och sen gympa där var det basket , sen mat och sen lunchrats då var alla uppe i skogen och hade "kottkrig" :P
Men sen in och sen musik , hade nån slags övning inom påståenden eller vad man kan säga :) sen slöjd tråkigt!
Sen hem en lite stund och sen in till stan 
Just nu sitter jag och skriver inlägg och musik :)

Skriver snart igen ! 

Älskar er ! tack föratt ni är dom ni är :)

         Min rubrik ? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0