Prat...

Om ni ska hålla på och säga sånt om andra ....så gå och bara TA ER!  Jag bryr mig inte längre orkar inte ni ska inte bry er .
Men inget ändras mellan oss !<33


Okej dagen....Först och främst hade vi vikarie :) Den som oftast brukar ha , Men på morgonen gick vi genom dagen ämnen + mat Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde riktigt men sen rast och sen in och ha matte efter det hade vi engelska tråkigt! och sen mat och sen lunchrast , hände inget speciellt där heller jag pratade lite med jonte / jonatan :P Vet inte vilket jag ska säga :P <3  Alltid lika kul och mysigt !<33 Men sen gick vi in och hade svenska jobbade lite med ordklassser , promonomer och sånt , sen läste han nån bok för oss och då satt Goding och limmade ihop en miniräknare och hållde på med massor annat hah ! Sen geografi satt med jujja och jonte men sen gick jonte till datorn :)
Men sen slutade vi och då hem och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik :)

Älskar dig Jonatan !!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

ÄLSKLAR DIG MED!! <333 <333 , inget ändrar det ;)<3

2009-05-12 @ 16:44:19
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0