Min dag :)

Hej hej :) <3

Kommer inte alls ihåg dagen typ idag... Men ... Morgonen började med spanska som vanliga torsdagar :) tråkigt var det iallafall !! Men sen kort kort lektion sen gympa , vi tjata till oss att inte vara ute så vi slapp det ! (y' Men inomhus körde vi grännsbrännboll och därefter grännsbrännboll igen fast med befriare den här gången , goding och hans lag lura oss rikitgt hårt ! blåsta är vi haha ;D <33 Men efter det lekton då skulle vi börja att skriva i svenskan om oss själva  ingen skulle få läsa det inte vänner och inte lärare utan vi skulle bara få skriva av oss lite , jag skrev om kompisar , kärlek , Och om hur jag har det nu hemma osv :) lite små jobbigt sådär men men... ,  Men kom inte riktigt igång där satt mest och tänkte , men det vart iallafall mat sen :) jag , jujja och goding stannade i klassrummet en ganska lång stund faktiskt vi satt och snacka lite om lite ruuliga saker ahah :D <33 Men sen mat ofc , sen lunchrast prata lite med jonte och matte där :D <3 

Kul ! :)  <3  Men sen in och fortsatte lite grann med migsjälv brevet vart klar och vart helt okej :) men sen fixa timma :)  Jobbade lite med matte , sen stack mimmi nånstans och då sprang florhed och goding över allt och målade kukar över hela jäkla klassrummet haha :D goding tänkte måla en över dörren ,men han nådde inte vart bara en stor rund ring dom säger att det är kulan ahaha :D sen gick ju inte det och sudda :O Panik :D men men :D Men sen , skulle vi haft bild men vart inte så så fortsatte med matte tråkigt! Men sen hem ... och då åt jag lite sne åkte jag in till stan , köpte en tröja och en bh ;) <3 Sen hem och äta och nu på kvällen har jag lyssnat på musik , haft lite videosamtal och smsat i mängder :)

Vart mycket tect idag märker jag :) men nu måste jag sluta ha det bäst puss på er ! (kk'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0