Måndag

                                            I need you !<3   I don´t know what it is but something feels so hard 
                                            But when i am with you ....everything feels adorable and good 
                                                I love you , i always love you ! <3 


Hej , Måndag och skola idag , morgonen inget kul pratade om våran klassresa till drögen 1-2 juni 
Sen hade vi lite svenska/matte och sen gympa "grännsbrännboll m befriare" 
Sen mat , musik , slöjd ingen slöjd för mig idag , jag och de flesta andra i klassen gick ner till fotbollsplanen 
Och städade inför guldskon på ondsdag.
Ganska tråkigt....Sen när vi slutade satt jag , Jujja , Anton , Goding , Florhed och min älskling!<3 vid rinken och pratade , vi pratade inte sådär jätte mycket men lite grann :)
Men sen gick vi upp till skolgården , hände inget speciellt där ....Bara tankar you know 
Men sen bussen hem , dushen , datorn och just nu musik :)
        Fasen , nu har jag det där jobbiga saknar grejen igen , så himla jobbigt är det !<3 
        Finns inte mycket att göra åt det , jo om jag var hos dig <3 om vi va <3

       Men nu måste jag fortsätta med det andra jag hållde på med 

 Älskar dig JONATAN !<3

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

ÄLSKAR DIG MED ÄLSKLING!! <33333

2009-05-22 @ 14:17:55
URL: http://jbk.blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0