Känslan!!

Just nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite i känslor eller vad man ska säga...
Känslan när man saknar någon såhär mycket som jag gör just nu när man sitter själv saknar den andra , hans närhet , kramar , Rösten ja precis allt , när man saknar någon och det så mycket känns det tomt , det känns som man inte vet vad man ska göra man vill bara vara med honom hela tiden .Och speciellt när man är kär på riktigt när man aldrig har älskat någon såhär mycket som nu , just nu . Jag skulle kunna göra vad som helst för den här killen , Allt det här jag har skrivit nu tycker ni säkert är larvigt , men om ni tycker det ...vet ni inte hur det känns när man inte är i närheten av den man älskar och saknar mer än något annat .
Och jag skämms inte , ja Det är JONATAN!  Han är så himla underbar allt är perfekt 

Finaste håret 
Finaste ögon 
Finaste leende
Finast skratt 
Hela alltet!                                   Och imorgon är det 1 månad <3<3<3 

Jag älskar dig jonatan över mitt hela hjärta , där finns du alltid !<3 Utan dig finns jag inte <3


Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Åhh vad gulligt!! <3<3<3<333 , älskar dig! <3 och känner pricis samma fast om dig!! <33

2009-05-15 @ 20:11:35
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: jujja ;D

naaw va gulliga ni är(LL) lycka till med många fler månader!:) älskar dig(kk'<3

2009-05-15 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0