..

Ingen rubrik idag , men ondsdag idag och en ganska rolig dag , morgonen spanska och prov , sen gympa tränade fridrott (guldskon nästa ondsdag) sen lektion engelska vi läste om regnskogen , sen mat och lunchrast på lunchrasten satt jag och pratade med jujja , sen in och då hade vi svenska vi satt och diskuterade olika texter för varandra i min frupp var , Matte och hanna , gick väll ganska bra :) men sen slutade vi och då gick jag ,Hanna , Goding , Florhed , Anton Och Jonte <33 upp till affären och så satt vi där och pratade massor ;D (torrläppen ) haha :P och den andra ;) Men sen var goding tvungen att gå och då var vi andra kvar sen gick dom också (bussen) men sen hem , gjorde inget speciellt fixade lite saker , och musik och sånna saker , Just nu fixar jag med lite kort till fotobloggen :)    :: www.sabinathornfb.blogg.se ::
Kolla gärna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0