Ondsdag

Hej igen

Här kommer min dag:
imorse så hade vi spanska och det gick väll rätt så bra , det gick väll som vanligt efter det gick vi in till vårat klassrum och så läste mimmi för oss , och sen körde vi matte tror jag:) sen när klockan var tio i tio var det rast och då gick vi ut jujja jga och hanna gikc direkt ner till gympan och lämnade våra gympa säckar och sen var vi ute med goding , florhed och anton och så var vi med några fler också:) men sen gick vi in och bytte om eller iallafall tjejerna:P och såklart öpnnade jujja dörren när ja stod och klädde om och alla killarna stog där ute och bara glodde in några av dom :P  nej de var nog goding som öpnnade dörren fats ut ifrån:P men sen så kom agnete och så hade vi kondition & styrka övningar och sen grännsbrännboll. Sen hade vi engelska tror jag , eller jag vet inte rikitgt men nått sånt där var det:)  då skulle vi komma på minst 8 frågor om den texten vi hade läss i våran textbok i engelska haha våran grupp ägdeXD goding din fråga var bäst:P men sen var det mat, helt okej men sen på lunchrasten satt , jag ,hanna, julia, goding, florhed och anton och snackade om...............punk punk punk:P vi har våra roliga samtalsämnen:) efter det gick vi in och då ahde vi biologi (örat)
men sen åkte jag hem och  nu sitter jag vid datorn och så jobbar jag med lite matte:) men nu måste jag gå puss puss(LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0