obeskrivligt

Åhhhh!  Jag är bara så himla glad idag . Allt är så bra ! jag är bara jätte glad. Allt är fixat och inget strul , Jag har min älskade Jonatan och mina underbara vänner! När jag har dom mår jag jätte bra , och när Jonatan håller om mig , har mig i sin famn känner jag mig så trygg jag känner att äntligen är jag någonting för en annan person som jag aldrig har känt innan , innan jag vart ihop med den här underbara killen hade jag verkligen inget liv , dagar och  månader bara gick förbi och inget hände med mig jag bara stod där , mådde dåligt varje dag föratt jag inte hade någon. Men nu har jag honom , har vart kär i honom sen augusti och ingen kommer kunna bryta den kärleken till honom från mig , det är något seriöst ingen lek som alla andra gånger i livet. Jag har för första gången känt mig älskad. Kunnat säga " Jag älskar dig" till någon på riktigt och verkligen ,menat det från början till slutet. Nu byter vi skola och allt och jag gör ALLT föratt inte tänka på det det kommer bli jätte jobbigt för mig , men jag vägrar lämna honom ! han är min och jag vill alltid att han ska va min han betyder så otroligt mycket för mig faktiskt helt obeskrivligt. Därför kommer inget att ändras mellan honom och mig , för det är kärlek och vi älskar varandra därför funkar det . Det finns jätte mycket bra saker hos Jonatan , Hans personlighet är jätte bra , han är så glad jämt och snäll , alltid hjälpsam och finns alltid vid min sida och finns vid andras alltså inte självisk...Han ställer upp till 100 % jämt ! Ni ska bara veta hur många gånger han har stöttat mig genom saker kramat om mig och sakt jag älskar dig. Bara av det ! känns allting ordnat igen. Mår jämt så bra när jag är med honom. Ibland saknar jag honom så det verkligen gör ONT riktigt jäkla ont , det värker och det finns bilder i huvudet på stunder tillsammans med honom vackra fina stunder med min älskling. Som jag bara ler åt när jag tänker på det . Jag tar vara på den här underbara tiden. Att äntligen fått vara kär på riktigt i någon så fin person. Jag kommer ihåg förra terminen då vi började i sexan , när du kom till skolan du var helt förändrad , lång och mörk röst , alla vart kära i dig pga av det . Men inte jag , det var din personlighet , att du inte var som alla andra killarna , du var speciell , och det älskade jag ! jag lärde känna dig mycket och jag insåg väldigt mycket. Vem du var , hur du var och så . Din personliget är underbar , älskar hela honom , precis allt. Han har jätte fint leènde , man kan inte låta bli att le man själv också. Man blir så glad och varm i hela kroppen av det. Och att bara känna hans arm runt mig är bara helt otroligt fint ögonblick , jag älskar när han gör så , jag älskar allt han gör på mig. Känner mig så trygg hos honom , jag känner mig lugn , föratt han är lugn och tar hand om mig på ett jätte bra sätt. Jag vet att du sitter och läser just det här nu Jonatan.....Du ska bara veta hur mycket du är för mig , du är mer än allt ! du är den finaste jag vet , Jag kommer aldrig lämna dig för något inte för någon annan och inte för något !  Du ska bara inse vilken bra person du är ! alla vill va som du ! föratt du är så himla snäll , söt och allt!  Du har mig älskling , du kommer alltid ha mig. På filmkvällen......började jag inse jätte mycket saker , idag har jag vart tillsammans med dig i 1 månad och 3 veckor det kommer bli mycket mer , ju mer jag börjar inse , som jag just nu börjar göra nu .

  JONATAN BERGSTRÖM KARLSSON                                                                         




                                                                                                                                   :: Sabina Thorn ::

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

GRÅTER! <333 sååå himla gulligt älskling vet inte vad jag ska göra för att bevisa hur mycket jag älskaer dig!<3333333333

2009-06-06 @ 22:45:00
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0