Underbart!

Vaknade imorse av att det ringde på dörren , var några som skulle fixa något . Klockan kvart i 11 kom pappa och hämtade och sen åkte vi och fixade lite saker i stan efter det vid halv ett kom jag till min älsklings Jonatan . Vi kollade lite på youtube " Teleporting teleporting teleporting fat guy" HAH!!! ;) Kulkul :) Sen låg vi och myste lite :) sååå underbart :) hade inte träffat honom på ett tag känndes det som så jag ville bara ligga och hålla om honom hela tiden !!!! :)<333 Jaja , en helt underbar dag med Jonatan är det ända jag kan säga går inte att beskriva med ord :)
Älskar dig mer än något Älskling !!! <3

Och grattis till oss 2 Månader :)<3
puss!

Kommentarer
Postat av: julia

grattis till er ) <33 (Kk'

2009-06-17 @ 11:28:54
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj förlåt, vill inte snoka! kul bara att läsa om dej o ditt liv. Du verkar som en sån fin tjej :) teleporting fat guy fick han så klart från mej ;) / storasystern igen som ska sluta läsa :)

2009-06-22 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0