Skön dag i Drögen

Dagen började med att åka till stan. När vi kom dit åkte vi till max . Och sen ser jag att min pappa börjar prata med nån och när jag tittar upp står Jonatan hans mamma och Demail där . Hihi toppen att jag sitter och tjockar just då. Jaja jag fick iallfall se min gulleplutt igen. Senare åkte vi till Ikano och köpte lite saker träffade Jonatan där några gånger med . Puss på honom ! :* Sen åkte vi hem.... Direkt när vi kom hem satte jag på musik och började packa näre vi till jag var klar åkte vi till underbara Drögen. Mycket varmt och jag satt på en brygga i solen. MYYSIGT. Jag kom hem vid kankse halv sju då tillbringade jag lite tid med min lillasyster och jag följde med henne och plockade smultron. När vi kom hem åt vi lite och därefter satte vi oss och åt glass med smultron och jordgubbar. Just då ringde Julia och frågade om hon kunde sova hos mig och såklart fick hon det så nu sitter jag och väntar på henne. Kommer bli en rolig kväll idag iallfall. Nu ska jag försöka hitta lite bra musik. 


 

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Puss på dig! <333

2009-06-30 @ 10:12:14
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: SANNAH

taaack=)



Det var igår du va lite sen med det där=( Kan fixa länk-inlägg nån mer gång:P

2009-07-01 @ 21:13:42
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: SANNAH

hihi, bra:P

2009-07-01 @ 21:32:33
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0