Sista dagen..nu sommarlov

Mhm...Sexan har vart ett helt otroligt år , Så mycket som förändrats sen första dagen i sexan till sista , både med vänner , kärlek och ja precis allt. Man har fått nya bästa vänner både killarr och tjejer och man har fått en kille . Jag har gått med alla er sen sexårs och med ändel sen man var fyra år. Känns jätte jobbigt att skiljas ifrån er alla , har haft en sån underbar tid med er alla , haft så roligt och ni har uppmuntrat mig jämt och sagt att jag klarar saker när jag har det jobbigt. En helt underbar klass är ni det ska ni veta . Alla har jätte roligt tillsammans och skratta alltid , Jonatan och Goding !!!!.........Ni , ni lever upp klassen gör så att den har extra roligt och ni hittar på saker :) ni bertyder så otroligt mycket , och du älskling kommer sakna dig såå himla mycket att inte kunna se dig varje dag sen när du börjar på tokarp och jag på folkunga är jobbigt , jag kommer gå där på rasterna och bara tänka på vad du gör där och bara vänta på dina gulliga sms jag får jämt <33333  Jag älskar dig !!! Längtar tills på Tisdag då vi äntligen får va igen :) vi ska ha det så mysigt <33333
Men alla vi som brukar ha filmkvällar , vi måste ha det igen sova över som den gången hos ina ! riktigt kul och jag får träffa alla er igen , Som sagt jag älskar dig Jonatan , och jag älskar er i klassen :) varenda en av er kommer jag sakna ! 

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Gulligt!:) <33 kommer sakna dig massor! och klassen puss

2009-06-10 @ 19:11:07
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: julia

komer sakna dig som fan ! <33 älskar dig :)<33

2009-06-11 @ 14:17:51
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0