Måndag

I just feel you on these empty night lover.


Mhm , En rätt okej dag vaknade med ett rätt dåligt humör men gick som tur över rätt fort och det känns väldigt bra för min del hihi. Om exakt 15 minuter är det tisdag !! :D äntligen känns ju så längesen jag träffade Jonatan så känns väldigt bra nu på ett tag. Men efter att jag hade vaknat vart det stan en liten sväng med mamma , vi köpte lite nätverkskablar och ett par kortbyxor till mig :) vi åt också ute mycket trevligt och kul ! :) Efter vi hade ätit hemma hade vi lite bråttom hem mamma var tvungen att hämta sanica + att jag därefter fixade i ordning mammas nya dator hon köpte igår :) Jag är inte sådär jätte bra på att fixa allt på en dator men det funkade ju och datorn funkar toppen och det är det viktigaste :) Efter det har jaf faktiskt inte gjort något speciellt mera , tog en dush för ett tag sen och nu sitter jag här och skriver blogg inlägg och lite musik :) Better then drugs -skillet tycker jag är mycket bra faktiskt ! en helt underbar text som verkligen framkallar tårar . Får mycket minnen av just den låten. Men tråkigt har jag ändå....Jag tycker att er jag följer på bloggar kan lägga ut ett nytt inlägg så jag kan läsa ! :)  
Men nu ska jag nog fortsätta lyssna på lite musik och längta tills imorgon , ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0