Måndag

Rolig dag idag , har börjat sova så länge nu ....hihi jaja man är uppe länge om kvällarna det är det :D
Men var ensamm hela förmiddagen sola lite , dator musik på hög volym :D  Sen kom min farmor ,jag och min familj gick sen på piknik :) mysigt  , Sen kom min faster och hennes man och fixade det sista i vårat vardagsrum  , Och kvällen består av att sova över med Julia :)  RIKTIGT KUUUUL!:D och imorgon kommer min älskling!!!! aaah underbara dagar det här :D:D:D:D älskar dig jonatan! 

och!!! 2 månader och 1 vecka imorgon mellan mig och Jonatan Grattis !:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis grattis / stolt storasyster!

2009-06-22 @ 22:57:20
Postat av: julia

Sabiiina ?

Juuliaaa ?

HAHAAHAHAHAAAAA! ;D puss (K)<3

grattis till er :)

2009-06-23 @ 13:01:42
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/
Postat av: Jonatan Karlsson

hihi älskar dig med! <333

2009-06-23 @ 21:35:14
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0