Lördag

Hej .

Midsommar igår och det vart att umgås med min syster och hennes två barn och min pappa :) Mycket lyckat. Trots att vädret inte vart det bästa , men sol lite då och då och det värmde iallafall ganska ofta :) Vi var i Gammalkil och jag träffade lite alla möjliga där :) Men idag hade jag och min mamma tänkt att åka ner en lite sväng till Ikano och hadla lite. Men vi får se om det blir något av , Annars tror jag inte att jag ska göra så mycket mera. Kvällen kommer iallfall bestå av massor av underbar musik , dator , höghet och godis :D<3 Det är min lördagskväll och den brukar alltid vara så som en tradition för mig.
Jag har också hittat 2 nya band som jag tycker om ni kanske säkert redan har hört dom men dom var iallfall nya för mig :)
Första bandet är under the flood och den andra är the classic crime :)

Ha det bäst allaihopa ! så hörs vi om ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hih kulit! :) , aa jag hör hört dom har dom på min playlist :D <3333

2009-06-20 @ 15:21:17
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0