Fredag-Lördag <3

Igår (fredag) Var jag med min gullunge Jonatan :) <3 vi spelade mirror´s edge som han tyvär sa att jag var tvungen att göra hihi :D <3 Sen pratade vi lite och lite sånt mysigt :) efter det vid klockan sju , åkte vi och hämtade Julia vi skulle hem till Ina och ha filmkväll :) Det var , jag, Jonatan , Julia , Elina , Ina och Albin dom andra kunde inte komma , Florhed kom en lite sväng. Vi kollade på filmen "Torkel i knipa" :D:D <3 jätte bra film ! :D  Jag låg brevid Jonatan i sängen och myste med honom :) Vi sovde över , jag och Jonatan var uppe längst :P ja , vi hade det jätte mysigt! :) <3
Jätte bra två dagar ! :)


Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

HELT UNDERBART!!! <333333

2009-06-06 @ 15:38:19
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0