En stor och svidande saknad

Gud vilken tråkig dag det har vart idag ! Det finns ingenting att göra längre , Jag träffar Jonatan en gång i veckan ush..Saknar honom.
Men min dag började i dushen , sen spelade jag och provade på lite nya spel. Gick väll lite sådär ja.. det är väll det jag har gjort idag igentligen jag hälsade på och kollade lite på min fasters nya lägenhet. Inget mera speciellt , i Helgen skulle jag nog försöka hitta på något med Elina. Troligen blir det också så , mycket roligt!

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Det är hämskt att vi träffas så sällan! "/ <333 älskar dig! :)

2009-06-26 @ 10:43:34
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0