Dagen...!

Idag vaknade jag upp av en lukt från min kudde :)!<33 ( Jonatan)  Underbart att vakna upp på det sättet ! Men jag dushade och gick sen ut på balkongen och åt frukost. Sen på med massor av musik :) Fixade också xbox live som jag har längtat efter riktigt länge. Guld vart det i en månad med Mycket mycket bra! så jag har väll mest suttit och fixat med det och spelat i mängder. Senare kom min mamma hem och min syster sanica då cyklade jag ner till stan en sväng jätte skönt varm och mysigt att gå där när dom spelade musik m.m :) Sen cyklade jag hem , så nu är det musik som gäller igen. Skönt ! ska nog kankse ta en sväng ut snart och fotografera lite men det är bara ett kanske. Kvällen är inget planerat säkert ha tråkigt igen , kankse blir tidigare idag med vet ej det märker vi.
Ha det bäst !!



Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihi :)<33333

2009-06-24 @ 22:17:15
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0