Dagar med Julia

What's happend ?




Hej . Kom från igår (Onsdag) Tills idag Torsdag  har haft väldigt kul , För det mesta har vi cyklat runt lite , kollat trailers på olika spel till xbox 360 och jag funderar på splinter cell convisiton. Sen dator , musik m.m :) Kulkul , vi åkte också och hälsade på hos Jonatan ,Men jag tror inte att han tyckte om det såå mycket.....:P
mhm...Senare på kvällen var vi uppe och tog en massa kort , Julia var fotografen och jag var själva modellen :P så ni måste kolla upp Julias blogg lite då och då och kolla om dom har kommit fram . www.jujjapettersson.blogg.se
BRA!   Idag ska jag inte göra någonting vad jag vet tyvär :( Tyvär inte träffa Jonatan ...han ska till Tobbe Jag saknar honom så.
Men just nu lyssnar jag på musik .

Yellowcard - Only one 
Faktiskt mycket bra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0