Dag tillsammans med Jonatan

I morse vaknade jag brevid Julia , vi fixade i ordning oss lite och sen följde jag med henne bort till bussen , efter det cyklade jag hemåt och dushade efter ett tag kom min underbara Jonatan. Vi satt lite vid datorn och pratade massor och såklart mys . Efter han hade åkte gick jag ut med min familj och åt på resturnag jätte gott och trevligt sen vart det glass också . Just nu sitter jag bara här och har riktigt tråkigt . Längtar redan efter Jonatan även om det inte var alls länge jag såg honom senast . Kvällen vet jag inte , kommer säkert sitta på en stol och göra precis ingenting. 
Ses 
Underbar dag med dig Jonatan , älskar dig mer än något annat ! <333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt!:D<33

2009-06-23 @ 22:55:39
Postat av: julia

wooohoow, det stååår om mig där döööh ;D<33

2009-06-25 @ 19:07:18
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0