Min dag tillsammans med min Jonatan

Hej igen , 

Hoppas ni alla mår bra , jag mår väll okej. Jaja idag fyllde min mamma 40  år grattis till henne :)
Vid halv ett kom min älskling hem till mig pga att jag ska till Halmstad imorgon. Och inte kommer hem förän på Måndag. Men hopppas det går fort för kommer sakna honom något så fruktansvärt asså ;(<3
ush... Men vi har spelat  fear 2 och x-men ? sämst är jag...hihi och såklart myysigt ! ALLTID myssigt , Men nu åkte han nyss hem :( så nu hela kvällen kommer jag tyvär sitta och glo och sakna honom :(



Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihi jätte kul var det !!! :) <333 älskar dig!!! <33 mys mys

2009-07-15 @ 19:35:15
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0