Alla dagar i Stockholm !

Hej alla !

För en halvtimma ungefär kom jag hem från stockholm efter att ha vart där från måndag till ondsdag :)
På måndag skrev jag ju vad jag gjorde i inlägget innan :)
På Tisdagen vart det Grönalund ! :D yeeah ! skit kul ! åkte nya insane ! kommer bild på den i den stttorra bildbomben här ovanför sen :) åkte också uppskutet som också var fritt fall i ,asså den sköt upp den så som den brukar men sen åkte man upp till toppen och så släppte dom! sååå kul :D  jaja lyckad dag verkligen :)
Och idag , åkte jag och Julia in till stan och handlade löite gud vad stort det var i stockholm alla affärer jag dubbelt så stora tillex åhlens var typ 3 våningar högt eller något :) nice :) hihi
Efter det åkte vi tillbaka till hotellet och sen började vi åka hemmåt :) vi stannade till vid havet i nyköping ungefär :) jätte fint och mysigt :) kommer bilder där ifrån med sen :) sen stannade vi på max ja jag är fet jag vet , hihi ja det har vart super kul ! :)


Kommentarer
Postat av: julia

hahah du de va tre våningar mer än i lkpg men typ 5 vånmingar allt som allt ^^ hahah jag svär! <3

2009-08-01 @ 18:01:12
URL: http://jujjapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0