Torsdag.

   Heej igen!:D<3

  Idag så slutade vi vid tio i tre , det var faktiskt en bra dag idag , alla som hade vart sjuka var tillbaka så himla skönt det har vart så tråkigt utan dom .
Men vi började  att har språkval på morgonen som vi har två gånger i veckan den här terminen .
efter det hade vi nej jag kommer inte ihåg men vi hade gympa efteråt klockan tjugo över tio men ja var inte med ja känner mig fortfarande inte så bra , men jag slapp iallafall att gå ut och gå.

Men i början av gympan tog vi kort på hela klassen förutom moa eftersom hon var sjuk och sen ett på amanda och då fick ina , jag och jonte göra typ ett colash (vet inte hur det stavas!) elelr nånting haha vi hade kul:P

jag har fått den ena bilden hit till datorn från jonte:D

den är jättefin verkligen:P

aa men sen så var det mat , och efter det så hade vi engelska och vi skulle jobba   två och två ja jobbad emed amanda och jonte och jesper satt där ute med oss också komm ju fram en hel del där ute :P

men vi hade iallafall jätte kul:D

fan det är amnadas sista dag imorgon ush vad jobbigt det känns men ja hoppas att vi kommer träffas iallafall:)

men det känns ändå sjukt jobbigt så jag försöker verkligen att inte tänka på det så jätte mycket.

Men det var väll allt . puss & kram från sabinaTHorn:D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0