Söndag!

  Heej på er:D

  Sista dagen i veckan då......
och amandas sista vecka i nykil ush vad jobbigt det känns verkligen mmen ja hoppas verkligen att vi kan göra nnån avslutning för henne ellernått.
Men iallafall  i helgen har ja inte hittat på nånting förutom att ligga i sängen , ja har vart sjuk och haft över 39 graders feber men nu känner ja mig ganska okej så det kankse blir skolan imorgon men vi får se hur ja känner mig då.
Haha jag lyssnade precis på en inspelnnig som amanda är med på ja kan inte lsuta skratta åt :D:D"var inte arg på mig för att ja har sparat det snälla...."
Men nu måste jag sluta men vi ses pussar & kramar från eran sabinath<3Väkommen hit till Sabinath`s blogg , hoppas ni  tittar förbi lite då & då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0