Hemskt dålig uppdatering.

Hejsan bloggen
Har inte skrivit här på ett bra tag, har berott på att jag har skrivit mer på http://stee.blogg.se
Skriver jag inte här bör ni kolla den bloggen, har också haft fullt upp med att fota till min bildblogg.
+ det har vart mycket i skolan. Den här veckan har jag också fullt upp, veckan ser ut såhär : Måndag ,  helt vanlig dag, med vanliga lektioner , slutar halv fyra som vanligt, tisdag , repitoner till lucia ,  halva dagen , inte så många lektioner , slutar halvfyra. ondsdag , mycket rep , ett genrep mellan 2-4 , slutar klockan fyra , nästan inga lektioner den här dagen. Torsdag , INGA lektioner , bara föreställningar, börja också klockan 14.00 , blir en LÅNG sovmorgon , har föreställnning klockan 16 ? och 19.30? fredag , börjar extra tidigt för en sista förestälnning , börjar halv åtta, efter den sista föredtällningen blir det mys med klassen , tror att det blir bio. en skön vecka !
Just nu sitter jag iallfall hemma hos pappa , o skriver blogg. Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag. Nu är det mindre en 2 veckor kvar tills jag ska åka till Srilanka. Och snart 8 månader med älskling (L)
usch vad min blogg är tråkig ! inte bra , men ska iallfall börja uppdatera mera.
ha det bäst ! / sabina

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

jaa:( , jaa verkligen!:(<3 kommer sakna dig sååååå mycket med!! , aa det ska vi såååå mycket! :D<33 aa:D<3

2009-12-14 @ 18:36:44
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Jonatan Karlsson

hihihi jaa verkligen! :)<333, jaa:(<3 aa vi ska försöka prata och jaa vi ses snart igen :)<333, hihih jaaa jag älskade den! :D<3 , nawwwdet är bra älskling:$<33:) ÄLSKAR DIG MED SABINA GUMMAN :* =)<33333

2009-12-18 @ 08:10:53
URL: http://jbkblogg.blogspot.com
Postat av: Saadet

Hej! Nice blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram!

2009-12-20 @ 15:10:02
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Jonatan Karlsson

hiihihi babii:$<33333 , jaa massor känns hämskt på kvällarna:(:$<3333 , jag var i skolan förlåt hihihihihi men du måste in snart igen!:)<3333 ,awww gumman älskar dig med mest av allt! , du är mitt liv finaste sabina!:)<333333 , oh okej vad skont och kul o mysigt!!:D<3333 jag som satt i skolan med -17 krader om iinte mer haha:P<333 , SAKNAR DIG MED HEMSKT MYCKET! kom hem:(:$<3333, ÄLSKAR DIG FINASTE I HELA VÄRLDEN FÖRALLTID!:):)<3333333333333333333

2009-12-21 @ 16:39:16
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0