Måndag , och trött

Cha cha bloggen ;D
Idag Måndag , asså skola idag igen. Helgen har vart super ,  i Fredags gick jag på stan en liten sväng med Julia , och det var jätte kul saknar henne verkligen ! och saknar Elina ! Och Jonatan ! :(<3
Men iallfall , när vi hade gått en stund där begav vi oss ner till resecentrum och så hoppas vi på pendeln mot vikingstad , vi tog därefter bussen , jag gick av i "solhagen" utanför Jonatan , och så var jag med honom resten av kvällen , jätte mysigt ! puss !:* Pappa kom och hämtade mig lite efter Julia , och då åkte jag hem , dator & musik och sen sova  , dagen därefter gick jag upp rätt tidigt och började jobba lite ute hos pappa , jag la upp mat och fixade en massa shit. Vid halv 3 åkte jag till ett bröllop och jobbade där ,  sammanlagt med månadspeng och allt , tjänade jag 500 kronor ! , That's GREAT ! :D Men åkte hem till mamma dagen efter , och satt bara inne hela dagen och hade såå tråkigt. Och imorse tog jag bussen till skolan. Inga roliga ämnen i skolan idag , så har bara vart en seg och långsam skoldag. Klockan halv fyra slutade jag och gick till parkeringen bakom skolan och väntade på min mamma. Efter några minuter kom hon och vi åkte bort till Toyota , och fick våran nya bil. Därefter åkte jag bort till Elgiganten och så köpte jag mina efterlängtade dator högtalare ! , man kan säga att det blev en riktigt stor skillnad på ljudet nu ! haha , jag har en lap top som sagt och absolut ingen bas i dom ! , huuh jag som älskar musik , men jag köpte iallfall det idag. När jag kom hem satte jag in alla kablar och sånt och slog på musiken och började bara lyssna sönder spotify :)
Nej nu måste jag sluta , ha det bäst !
Puss
/ Sabina Thorn

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Underbart va det :)<33333

2009-09-01 @ 17:00:48
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0