it's just so amazing.

Hej !

Idag vid klockan 10 åkte jag hem till Jonatan ! :) Kom dit vid kanske halv 11 ? :)
Vi har spelat dator , musik , pratat massor , myst och vart ute och gått en sväng hih ,
Väldigt mysigt och kul idag !
Nu sitter jag hemma vid min dator igen och bara glor på dataskärmen , vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. 
Men imorgon blir det att åka bort till Drögen klockan halv nio ! ahh jobbigt. Och bada , grilla och fika och lite sånt , hih lite mys sådär :)
Men nu ska jag fortsätta att lyssna på lite musik.
Puss ha det bäst !  


Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

jaa underbar dag! :) <3333 , hihi kul ha det roligt älskling :) <3

2009-08-05 @ 22:11:12
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0