Gårdagen var förfärligt mysig!

Hej bloggan !

Just nu sitter jag med min laptop ute på balkongen och skriver blogg precis efter skolan idag slutade jag iallfall lite tifigare vi har typ gått till halv 3 , halv fyra och fyra , såå långa dagar man är helt slut sen , men idag så har vi haft dom vanliga ämnerna vi har haft NO , SO , Dans ,  Matte och mentorstid , och så slutade vi klockan 2 så underbart skönt! , men gick därefter till engelska skolan och där stod Julia , så jag kramade henne och sa hej och sen gick vi bort mot stan men hon var tyvär tvungen attg gå direkt eftersom hon skulle klippa sig idag , men jag drog mig bort till cykeln och började cykla hemåt , och efter jobbiga backar haha , kom jag hem och just nu sitte rjag och äter lite , senare ska jag till min far , får se vad jag ska hitta på där men ja.... igår var jag i simhallen med nya klassen och det var jätte roligt faktiskt , efter jag hade cyklat hem och kommit hem vid klockan fyra klädde jag om och fixa i ordning mig och sen kom Jonatan och hämtade mig och hans mamma släppte av oss på stan och vi gickrunt lite där , efter det gick vi och hämtade ut lite biljetter till filmen vi skulle se på bion , G.I Joe: The rise of the cobra såg vi :) , den var riktigt bra och jag satt och håll i Jonatans hand och kramad eom honom under filmen och det var sååå mysigt och det vill jag verkligen gör om älskling ! flera gånger till :) 


/ Sabina Thorn 

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

hihi aa såå mysigt :)<33 aa fler gånger :D<33

2009-08-21 @ 16:38:28
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0