Folkunga 7DC

Hejsan !

Ja...nu har ju skolan börjat igen , känns lite som ett höst tecken och jovisst hösten är  ju tyvär påväg :( , Men ja , som sagt jag har börjat på Folkunga jag går i dansklass och min klass heter 7 DC , alla verkar väldigt snälla och så. Har int ekunant prata med alla och så men det hoppas jag att jag så småningom kommer göra snart. Har inte någon speciell att vara med än så länge så än så länge är det lite ensamt , men man hoppas på det bästa :) , Man får vara possitiv , men idag så började jag vid tio över åtta med bild på våning 5 högst upp asså , sen har vi haft ämnen som , engelska , so , no och sånt , slutade halv 3 och då begav jag mig till Gina , och där stod Julia och väntade hon hade också med sig ina , Men sen kom Mela , Ebba elina och lite folk , såg också Elina gumman :) , saknar dig !  Men imorgon börjar jag lite senare halv nio så det känns lite skönare ,  Då ska jag möta min klass vid "Kullen" utanför matsalen , och sen ska vi till trädgårdsföreningen vet inte riktigt vad vi ska göra där men det märker jag väll , sen ska vi till simmhallen tillsammans , och ha typ ett danspass i vattnet ! HAHA , känner redan att det kommer gå skit ....för mig , hihi jaja bara man försöker så , men sen går vi tillbaka till trädgårdsföreningen och fikar tillsammans och sen slutar jag (Vid fyra;O) ahhhh så lång dag ! men sen ska jag cykla hem fort fort ! och klockan 17.03 ska jag ta bussen in till stan igen , där ska jag träffa min älskling Jonatan , och vi ska kolla på bio tillsammans , jätte mysigt , hihi kommer osm vanligt inte ihåg riktigt vad den heter elle rjo men inte stavningen :) men ni får veta mera imorgon hur den var och så , Men sen tar jag väll bussen hem imorgon och sover hihi :) , det komemr bli helt underbart känner jag redan och längtar något så fruktansvärt , puss på dig älskling :) , men nu ska jag dra mig till min väska och packa ner , bad kläder , handduk , shampoo m.m :) simhallen here i come ! hih :$ jaa , Jag älskar dig JONATAN du är BARA MIN ! pusssss och kraam
 eran Sabina Thorn :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan Karlsson

Det går bra där :)<33 puss älskar dig med!! du är bara min föralltid!:)<33333333

2009-08-21 @ 06:31:50
URL: http://jbkblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0