Torsdag!:)

Hej igen:P

Sorry... har inte lagt ut nått inlägg på jätte länge men jag har glömt bort och har för det mesta inte orkat:P men jag och min klass har hunnit med ganska mycket den här veckan:) i måndags var det som vanligt en lektion sen gympa sen mat sen musik och slöjd .
På tisdagen hade vi vår första sexualkunskap:) vi pratade enkilt i tjej och killgrupper  för det mesta då men på fredag gör vi gemensamt (tur)  men igår var det första april sanica ( min lilla syster) körde lite aprilskämt som hon och hennes kompisar hade ritat på papper och lagt i min sko:P heh men ja det var en jätte bra dag igår hände väll mycket roliga saker klaassen har alltid jätte kul tillsammans:P men sen hade jag kör vi gick påskkärringar haha fy vad pinsamt det gör man inte varje dag:P........ men idag är det torsdag iallfall jag tror det blir en ganska vanlig torsdag:P
just nu är det morgon ( kl 7.30) och ska snart till skolan:)
men nu måste jag sluta pussar (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0