Torsdag

Hej igen 

Nu var det ett tag sen igen , men jag orkar verkligen aldrig skriva längre nu känns det mera som om jag är mer upptaderat på bilddagboken men jag får göra ett litet ryck och försöka börja skriva här lite mera igen:)
Men idag har det vart en toppen dag jag vaknade upp brevid julia gumman i morse vi vaknade vid kanske halv tio? jag vakande klockan nio men kanske  somnade om i några minuter hehe men vi låg och prata i en liten stund sen gick vi ner och åt frukost och efter ett tag åkte vi och fora (stavning) jag fick förja med och se hur det var (a) det var kul att lära sig :D tack julia för du lär mig nya saker jämt:)<3 :D men sen när vi kom hem kollade vi på scary movie 4 :) och sen efter det gick vi ut och körde lite fotboll på åkern:D och så sköt vi lugtgevär jag träffade iallfall en gång;) men sen efter det gick vi en liten sväng :) sen fika vi lite och sen kom mamma och hämtade mig då åkte vi och hämtade sanica hos en kompis (lisa) fick ett påskägg med godis i :D:D:D (a) <333 sen när jag kom hem fixade jag lite och sen satt jag vid datorn :) just nu sitter jag och lyssnar på musik :)
men nu måste jag gå  puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0