Jag älskar dig ! <3

Måste verkligen skriva ett inlägg där jag uttrycker mina känslor lite !

Men jag älskar dig så himla mycket det gör nästan ont , När jag inte är med dig eller inte har fått se eller höra dig på en hel dag gör det hur ont som helst , du är helt underbar du tänker aldrig på dig själv du tänker alltid på hur jag har det
Du är perfekt ! Det finns inga ord men allt är perfekt och underbart , Även om vi nångång bråkar älskar jag dig lika mycket fortfarande kommer alltid att göra det , för du är halva mig vi känner likadant är du glad är jag glad är du ledsen är jag ledsen allting är bra jag älskar dig mest ! vill visa hur stor kärleken är .
Duu kommer aldrig förstå hur stor den är , men den är STOR jag älskar dig ! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0